TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Vi gör framsteg!

Kategori:


gammal bild på mig och minisen!
Har verkligen haft fullt upp hela helgen, så har inte haft någon tid att blogga, tyvärr!
Igår var det en heldag i Säter, lokaltävling på 1m och 110. Hon hoppade helt så sjukt j'vla fint i första klassen!
Vi fick oss en dubbelnoll men strax utanför placering, lite surt.. men är så stolt och glad över oss två :)
I 110 fick vi två nedslag, men hon var trött efter att ha stått i transporten länge och solen låg på osv, så hon vart lite slarvig. Men efter att hon petat andra och tredje så skärpte hon till sig och hoppade jätte fint!
Och som sagt, har ju lovat er massa videos flera gånger, och jag vill ju ladda upp allt jag har på oss två.
Men youtube verkar inte vara lika pepp på att samarbeta med mig, så måste försöka klura ut vad jag kan göra för att få upp videon här på bloggen, annars får jag väl helt enkelt låna någons dator! :)

Justnu sitter jag på mammas jobb och ska snart till tandläkaren.. inte det roligaste men det får gå. Går ju ändå ganska fort!
Och ikväll är det hoppträning, känns som att det var ett tag sen jag hoppade på träning, haha två veckor sen eller något.. men det känns som om det vore en evighet!

Nej nu måste jag springa upp till tandläkaren och fixa allt lite fort, sen drar jag till skolan och dör!
kraaam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: