TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

NYA BLOGG.SE !!!!

Kategori: Ej hästrelaterat

YEY!!! Loggade in på bloggen och tänkte skriva ännu ett av mina tråkiga inlägg om ingenting, men så WOW vilken överraskning jag fick! :D 
Jag skickade in en intresseanmälan för att vara en testkanin till det nya blogg.se för några dagar sen, och vi fick vara det! Fy fan vad grymt! såhär ser det ut för er som inte har det än :)

Framsidan "översikt" - här kan du skriva "snabbinlägg" och se besöksstatestiken direkt! AWSOME


"Kommentarer"


"Arkiv"



"Skriv inlägg"
Du kan här ladda upp bilder direkt från arkivet som finns till höger på sidan,
Du kan skapa taggar så att läsarna kan skriva in ord i sökrutan och på så sätt hitta mycket lättare det denne letar efter.
Du kan skriva in din position så att läsaren ser vart i världen du befinner dig, (min visade dock att jag var i Borlänge när jag var hemma i Backa så tror inte den funkar så bra, haha!)
Du kan tillåta eller icke tillåta kommentarer.
Du kan skriva tidsinställda och välja när inläggen ska publiceras. (Nu, om en timme, 3 timmar, 6 timmar, imorgon, om en vecka är inställda och lätta att klicka på, samt att du kan klicka in precis datum och tid.)
Du väljer kategori, och du kan skapa ny kategori direkt och BÄST AV ALLT publicera inläggen i flera kategorier, SOM JAG LÄNGTAT! 
 
 
Här kommer det bästa! 
"drag och släpp-funktion på bilder direkt från datorn. Du slipper alltså ladda upp alla bilder en och en utan kan nu lägga till fleeera bilder SAMTIDIGT! HUR AWSOME?!
Jag lovar er flera bilder hädanefter! Detta underlättar sjukt mycket.


Oh my lord, jag är i extas, kommer aldrig vilja släppa datorn efter det här. 
TACK BLOGG.SE, jag är överlycklig! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: