TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

nu säger jag, katten och datorn godnatt

Kategori: Amandas inlägg

Min fina älskling fick en välförtjänt vilodag idag, imorgon blir det en skogstur och sen tänkte jag trimma lite i paddocken i Backa. Det blir hacket imorgon också, funderar på att pröva ett kombintaionsträns på honom då han funkar kanon på hackamore men blir ganska stark så då kan ett bett sitta fint till korrigering. Vi får la se!
 Finns det någon som har ett i närheten som jag får pröva så hojta gärna till :)

Imorgon hoppas vi på att det kommer en design till bloggen, Janina sitter och pular på den just nu :)

God natt kära läsare!

KOM IHÅG, VI GÖR GÄRNA BLOGLOVINBYTEN OM NI VILL! Bara att kommentera!! :)




Kommentarer

  • marlene säger:

    Jag har ett sådant bett som du kan få köpa, jag kan ta det med till rättvik.
    Men hinner inte före midssommar

    Svar: Tack marlene! Hör av dig via mail eller här på bloggen innan så får vi se.om jag hittat något innan, dock.är det ingen brådska.
    Jag tycker det hade varit riktigt kul att få träffa dig och fått höra om din tid med Flash och vad du vet om honom!
    teamdalarna.blogg.se

    2012-06-13 | 00:45:41

Kommentera inlägget här: