TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Minnen kommer och går

Kategori: Rasmus

Sitter och rensar bilder på bloggen, och det är svårare än vad jag trodde.
Alla tider från Rasmus, alla bilder kommer upp och varje bild har ett minne. Ett minne jag kan le åt. Fan vad jag saknar honom, jag vill uppleva sommaren 2011 igen och om jag fick det skulle jag göra det på ett helt annat sätt. Jag vill uppleva Rasmus och jag igen. Jag vill ha min bästa vän här bredvid mig i resten av mitt liv.
Tänk sådan tur vi hade när Rasmus fick sin nya ägare, ingen kunde tagit bättre hand om honom än Johanna. En sådan fantastisk häst kom till en lika varmhjärtad människa. Tack Johanna, du anar inte hur mycket det betyder.
Rasmus, en häst jag kommer att älska till graven, en häst som gett mig mer kärlek än någon annan varelse.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: