TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Uppdateringen är värdelös, jag vet!

Kategori:

Datorn lägger fortfarande ner hela tiden. Igår när jag höll på med den muntliga presentationen för projektarbetet (som jag hade idag) så fick jag inte igång den ordentligt förens nu, ca 18 timmar senare. Mycket effektivt sätt att göra saker på... Nu fungerar han för tillfället i alla fall, men då brukar han fungera två halvtimmar (med en liten paus emellan) innan han lägger av igen i några dagar.. Men hoppet lever, det märks ju hur länge han fungerar den här gången! :)
Jag gjorde min muntliga presentation idag i alla fall, en sak mindre på den (känns det som) 7 km långa, "att göra listan" i alla fall.. Det har hänt en hel del sedan jag skrev sist kan jag lova, mer om det kommer (förhoppningsvis) i ett senare inlägg. Men nu vet ni att jag lever i alla fall och att jag faktiskt vill blogga, verkligen! Men för tillfället går det inte så bra p.g.a tekniska problem...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: