TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

true love never dies

Kategori: Amandas inlägg

Åh, glädjetårar! Var till Rasmus igår, hälsade på i hans hem sen kollade när Johanna hade hoppträning. Som jag förstått det har Rasmus gjort under med hennes hoppskräcl, och hon har tränat honom jättebra. Dom är jättebra för varandra och tror aldrig att Rasmus kunde fått en.bättre matte! Fasiken vad glad jag är :') Fick sitta upp och rida favoritpojken också, det gick hur bra som helst, han är i fin form. Det kändes så skönt att sitta på den hästryggen där jag känner mig mest hemma. har aldrig älskat en.häst så mycket som kag älskar Rasmus(och ares), och mitt hjärta.mår så bra nu när jag vet hur bra Rasmus har det. Film och bilder kommer, dom finns på evves kamera så att så fort hon laddat in.dom på datorn ska ni få se :) Jag är i extas, jag är så glad för min älsklings skull!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: