TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Träna träna träna

Kategori:

Hoppträning igår, gick toppen!
Ovanligt att Zamina ens är pigg nog för att orka hoppa med ryggen inomhus på träning.. brukar ju krävas lite högre hinder för att damen ska fatta att hon måste hoppa med ryggen!
Börjar ju nästan tro att när hon hoppar tänker hon (I am saaaailing) då hon bara hoppar helt falkt ;) haha
Men vi hoppade en Fyrkombination som i slutet kanske låg på 115 120 kan jag gissa på, och hon hoppade på som bara den!
Börjar mer och mer våga rida i galoppen hon faktiskt behöver vara i, då jag oftas vill smyghålla in henne för jag tycker det går för fort. ( Dock går det inte särskilt fort.. hon tar bara så satans stora steg haha! )

Men är helnöjd med min stora flicka!

Direkt efter skolan idag glider jag upp till stallet och rider både Zamina och Flashis! 
Tack Amanda för att jag får rida din vackra! :')

Kommentarer


Kommentera inlägget här: