TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Stuck in my daydream

Kategori:

Sitter justnu hemma hos Sanna och har precis ätit frukost, vilket satt extremt fint! Vaknade av att hela magen gjorde ont pga att jag var så hungrig.. haha!
Igår åkte jag upp till stallet runt 12 för Zammis skulle skos vid ett tiden, så planen var ju att trimma lite dressyr innan Löken (hovslagaren) kom. Men Zamina hade andra planer och bestämde sig för att vara en surig brunstig märr.. så hon slickade öroren bakåt och sprang runt i cirklar och vägrade bli hämtad i hagen.. men tillslut fungerade det och då hade jag 30 min på mig att fixa osv. Men hade ändå inte tänkt rida sålänge, utan bara känna lite på henne och göra henne lite mjuk.. men hann ungefär bara upp på hästen sen kom Löken.
Men snäll som han är lät han mig rida henne i lugn och ro utan att behöva stressa!
Medans minisen blev skodd så stod jag och kollade på lilla Amanda som skulle försöka sig på att värka flashen!
Såg inte så himla lätt ut ändå när det kom till den där vänsterhanden ;)
Today, ska till stallet runt fyra och rida, släppa in privathästarna sen fortsätter jag bort till Insjön för att sova hos Jennifer! :)
Litet sånt där uppdate informations inlägg som inte alltid är så jätte roliga att läsa, menmen! :)
Gammal bild på mig och Marias lilla ponny!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: