TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Stockholm - sjuk - dalahoppet..

Kategori:

Gutenmorgen!
Sitter med en kopp varm oboy och snyftar. Tycker nästan synd om mig själv.. har varit sjukt exakt hela 2012, ibland har jag mått lite bättre, ibland sämre. Men nu när det verkade vara på bättringsvägen, så blir jag sämre igen..
Vaknade med feber och hostade hela natten, någon som har lust att byta med mig? :)

Menmen, det är bara att bita ihop!
Igår var jag och min klass i Stockholm på studiebesök. Vi besökte en moské, riksdagen och åkte på en båtseetsing.
Själva besöken var väl sådär, men vi fick 4 timmars fritid och då hade vi iallafall kul!

Matilda fick ta Zamina på min dressyrklektion igår och det hade tydligen gått bra, vilket alltid är super roligt att höra!
Men idag ska jag rida min vackra. Ska testa hoppa lite doglegs på 120 för att bli lite mer bekvämare och säkrare inför Torsdagens debut på 120.

Nu ska jag försöka fixa en liten sak med bloggen, vilket kommer bli en stor överraskning när det väl är färdigt! ;)
kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: