TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

nu är det pisk som gäller

Kategori: Ej hästrelaterat

Det här är min underhållning just nu:
PLUGGAAAA! Och minska min fina To Do List som jag och Vicki har gjort, och hon står med linjalen redo att piska mig om jag inte spenderar verenda lediga stund med att minska den. Jag har till torsdag på mig innan betygen sätts!!
Just nu är hon ute och går med hundarna så jag passar på att blogga lite fort då, sen är det hårt arbete som gäller resten av kvällen.
.
Dagens plugg är att göra grovjobbet på muntliga nationella och sedan plugga på provet vi har imorgon i ämnet arbetsmiljö och säkerhet med Anita, jippie!
.
Imorgon är det finslipning på muntliga för på onsdag ska det presenteras, samt ska jag göra ekologiuppgiften och en av två historiauppgifter. onsdag är det sista historiauppgiften och påbörja hästensutbildning och torsdag är det antikens grekland(svenska) och hästens utbildning.
FULLT UPP!
.
.
Louise är Flashens ryttarinna den här veckan, det blir kanonbra det :) Efter den här veckan ska nog grabben få flytta upp till Backa igen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: