TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

my bed is screaming my name

Kategori: Ej hästrelaterat

Det vart så att jag satt uppe lite längre inatt för att en barndomsvän skrev på chatten och var väldigt ledsen över en hemsk sak som hänt hennes lillasyster.
Vissa människor ska inte få leva på den här planeten, så enkelt är det bara. Fy fan för orättvisa :(
Hoppas hon blir bättre snart iallafall, jag sänder all kärlek och alla tankar jag har till min underbara barndomsvänsfamilj Maluenda. Jag älskar er allihopa 

Nu behöver jag sova, ska upp imorgon och köpa skor på BECA för Flashi ska skos vilken dag som helst här, det blir skönt. Efter BECA är det skolan och foderföreläsning, spännande & lärorikt!
Får se hur det går att sova efter den här nyheten, men jag vet att M är hemma med sin mamma, pappa och systrar så hon är säker nu. älskade m, fan..

God natt kära läsare, vi hörs imorgon!


min älskade barndomsvän llawen maluenda,
i miss you


Kommentarer


Kommentera inlägget här: