TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

morabo för en natt igen

Kategori: Amandas inlägg

Flashi får bo hemma i Mora natten innan tävlingen i Älvdalen, så jag och mamma åker med honom till Mora på lördag eftermiddag, sen får han bo hos Jenny i Långlet. Jag längtar faktiskt, har en känsla ganska ofta att jag saknar Jenny och Stall MJ och hennes underbara hästar.
Ska pröva en dressyrsadel som Jenny har hemma och som är till salu också när vi ändå är där, hoppas den passar :)

Det är samma stall som Flash bodde i under jul & nyår vettni, där jag hade APU. Jenny är Joes ägare(kallblodet jag hade förut), och jag har ridit hennes hästar och hjälpt Jenny enda sedan jag flyttade till Mora så jag och Jenny har kännt  varandra i ett par år :)
Jag och Bushi i vintras, hos Jenny :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: