TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Levande begravd

Kategori:

Förlåt var urkass uppdatering från mitt håll, men har tyvärr inte varit hemma mer än 30 min sen i Torsdags och då duschade jag bara sen stack jag igen..
Har haft en helt klockren långhelg med Jennifer och massa annat roligt folk. Var längesen jag hade såhär kul faktiskt, mycket skratt och mycket lyxigt! ibland får man ju faktiskt unna sig med lite lyx :')

Zamina och jag ska ställa upp i våran första 120 tävling om ca en vecka.. är skapligt nervös!
Men får försöka vända nervositeten till taggning som Malin är så duktig på att göra ;)
Så det blir Dalahoppet 110 & 120. Hård konkurrans är det, men jag försöker hela tiden intala mig själv att det inte är någon annan än mig själv jag tävlar mot. Vill man bli någonting så måste man ju börja någonstans och bara nöta på.
Som min fina ridlärare sa:
- Ju mer språng du har i kroppen, ju större chans är det att man kommer någon vart!

Till helgen blir det en till sån här "fullt upp helg". På fredag ska jag till Sanna och kolla på hennes konsert med kören, efter det åker vi hem hos mig och myser.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: