TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

kom igen nu då!!

Kategori: Amandas inlägg

1. Till mina bloggkollegor, BÖJA BLOGGA! fan vad tråkiga ni är!!! svikare :( :( även fast vi träffas i stallet varje dag vill jag och många fler att ni bloggar om era liv, det är ju faktiskt därför man driver en blogg! Så kom igen nu, stötta mig och Flashisi bloggandet nu då. . 2. Till mina bloggläsare, KOMMENTERA MERA! Vad är det som fattas? Vad vill ni läsa om? Svårt att veta nu när jag driver bloggen mer eller mindre själv vad ni vill ha mer av :) sen är det kul att få uppskattning på de inlägg jag gör och det skulle vara kul att höra vad ni tycker! Statestiken håller sig bra, så att om man jämför med hur många som faktiskt läser bloggen varje dag är set tråkigt att ni inte kommenterar :( för övrigt, TACK FÖR ERAT STÖD att ni fortsätter läsa bloggen, det är för er jag håller den vid liv. Tusen tack KÄRA läsare :')

Kommentarer


Kommentera inlägget här: