TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Kärlek till er mina fina vänner!

Kategori:

Har suttit och tänkt lite nu på morgonen, och vad vore jag utan alla fina tjejer på rättviks ridklubb?
jag hade nog aldrig varit där jag är idag utan eran stöttning och era pushar. Ni får mig att göra saker som mina nerver aldrig skulle palla.

När jag köpte Zamina och började träna seriöst och tävla så tog ni emot mig med öppna armar.
Ni är jämt glada och positiva. Pratar jämt på och frågar jämt hur det gått på tävlingar osv :')
Detta betyder väldigt mycket för mig. Med tanke på vad jag gått igenom tidigare i livet i min uppväxt osv, så är jag inte särskilt van vid att folk bryr sig över huvudtaget. Men ni har deffinitivt bevisat motsatsen. Ni har verkligen ett hjärta av guld. Ni ska verkligen ta åt er av varje positivt ord som ni får höra om dagarna, det förtjänar ni!

& Pernilla,Janice och Malin, det är så fruktansvärt roligt att tävla när ni är på plats. Vi pushar varandra och blir alltid glada för varandra skull!



Sen måste jag dubbeltacka Malin och Amanda, mina fina bloggvänner!
Ni sprider verkligen eran glädje och man blir jämt glad över att vara i eran närhet.
Ångrar inte en sekund att jag flytta ner Zamina till klubben, för där har jag ju er!
När minisen stod hemma så red jag jämt ut ensam. Borstade jämt ensam och gjorde allt själv om inte Mamma eller Sanna var där.
Var ganska forever alone här hemma, vilket inte alltid var så roligt.
Nu är jag i stallet varje dag, jag rider mer än vad jag gjorde förut och man är nästan aldrig ensam i stallet, vilket är en underbar känsla.
Vad skulle jag gjort utan er? tanken är skrämmande.. Ni är bäst!


Kommentarer

  • emelie :) säger:

    är de ni på första bilden också? :)

    2012-05-08 | 21:42:05
    Bloggadress: http://moraryttaren.blogg.se/
  • amanda säger:

    åh louise, jag får tårar i ögonen, underbara du!!! kärlek till dig! <3



    haha nej emelie, det är the saddle club (stallkompisar) ;)

    2012-05-08 | 22:35:08
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.se/
  • janice säger:

    <3 :)

    2012-05-09 | 15:52:51
    Bloggadress: http://janice.blogg.se/

Kommentera inlägget här: