TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Jobbiga beslut i vardagen..?

Kategori:

Tankarna går på högspinn, usch hatar att tänka i förväg. Inget är bestämt än men ändå börjar man redan tänka osv..
Ska ju köpa en ny/en till häst efter julen, om ingen kanon häst dyker upp innan julen då såklart. Vi små kollar lite redan nu ! Men något som jag absolut inte vill, är att göra mig av med världens finaste häst. Kan inte ens tänka tanken.. jag är allt för egoistisk att låta någon annan få ta över henne. Nej hon är MIN och förhoppningsvis kommer alltid vara. Måste bara försöka få ekonomin att gå ihop satt vi kan ha två hästar. Dock kan vi ha två hästar, under förutsättningarna att vi har dom hemma. Men är ändå så praktiskt att ha hästen på stallet. Men ibland så säger hjärtat ifrån, och antar att jag får offra lite då. Skulle vara underbart att få ha kvar min vackra Zamina.

Tankartankartankar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: