TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

jag är så nervös inför imorgon..

Kategori: Ej hästrelaterat

bal imorgon!
Sitter uppe nu och känner mig inte alls nå pepp, så ska det inte behöva kännas :o
Upp vid 8-9 någon gång och packa allt, sen rida Flash, sen åka ner till Rättvik vid 12 och dejta mickis som ska fixa mitt hår osv, min syster kommer runt 15 och ska sminka, sen kommerr Rickard med lite gott att dricka och sen är det limon som anländer med mina underbara vänner i den redan, hem till Rickard och hämtar upp oss två, sen cruisa lite i Rättvik innan vi anländer till Lerdalshöjden 17.30, sen är det bal som gäller!
SÅ SJUKT NERVÖS, tror jag kommer dö. Jag har inte ens testat min balklänning med alla grejor till, den är i Mora och blev klar igår kväll..
-
Nu ska jag bortsta tänderna, sen försöka sova, heja heja!!
Blir tyvärr dålig uppdatering imorgon alltså som ni förstår..
KRAM PÅ ER UNDERBARA LÄSARE!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: