TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

it's my dessision

Kategori: Amandas inlägg

Har fått lite kommentarer om att jag har.börjat hoppa Flash för tidigt osv. Jag säger bara till mitt såkallade försvar att det är mitt beslut. Jag känner min häst bättre än någon svartsjuk anonym människa, jag skulle aldrig hoppa.honom om han inte var redo för det. Jag hoppar dessutom absolut inga höjder med honom, utan det är bara grundläggande och väldigt basic. Och om min.tränare inte heller såg att han var redo skulle hon inte låta honom hoppa, hon är erfaren och hon säger vad hon tycker. Så kära anonyma människor, håll era åsikter för er själva. Även om dom är i hjälpande avsikt så är.dom.onödiga, jag vet riskerna och jag vet vad jag gör.

Kommentarer

  • Bitte säger:

    Du har så rätt Amanda - är din häst som du har hunnit fått ett speciellt band till. Bara du som vet hur han fungerar för dig, precis som det är för mig och min häst. Blir så less på avundsjuka människor. Kan de inte se vilket stiligt ekipage ni är och hur duktig du är med Flashen så kan de ju enbart hålla tyst. Har de något att säga behöver de ju inte heller vara så fega med anonymitet - är som sagt va en otrolig avundsjuka då som hägrar anser jag. Hoppa på du - du har stöd utav många.

    2012-05-05 | 20:18:19
  • emelie Till; Amanda! säger:

    åh, jag blir så less när man får sånna onödiga kommentarer.

    Jag tycker att du är en sån pass bra ryttare Amanda, du vet de där. Och du behöver inte lyssna på dom andra, dom är bara avundsjuka att dom inte har häst eller att du och flash passar så sjukt bra i hop och att ni gjort framsteg som man ser på alla bilder från då till nu!

    du är ni är jätte duktiga! kram/emelie

    2012-05-05 | 20:44:22
    Bloggadress: http://moraryttaren.blogg.se/
  • Sussie säger:

    Amanda, stå på dig.. du har fullt med duktiga människor omkring dig och du är himla duktig själv!! Det är superkul att följa dej och flash. Lycka till =)

    2012-05-05 | 21:03:36
  • amanda säger:

    Åh tack, vad ni är underbara!! :') det värmer verkligen! kram till er

    2012-05-05 | 21:05:01
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: