TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Fälttävlanshäst?

Kategori: Amandas inlägg

Idag på liganträningen hade Ina ett sistasekunden ryck så vi drog ut på terrängbanan och hoppade! Flash har nog aldrig gjort det förut, gissar jag på, då han var väldigt väldigt osäker, men med lite övertalning så hoppade han lätt över allt jag bad honom hoppa. Det blev kanske inte dom snyggaste sprången osv, men han kom över och han litade på mig vilket kändes vändigt viktigt! :) Ina och jag tyckte att jag till nästa gång skulle betsla upp honom då han vart lite okontrollerbar vid vissa situationer, haha! Han tycker det är så kul! :D (Rider på tredelat med eggformade ringar)
Jag är jättenöjd, grabben gjorde ett bra arbete.
Nästa säsong ska vi nog starta en fälttävlan, hoppas att RRK kan få ihop ett storhästlag! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: