TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Do you wanna die happy?

Kategori:

Mycket på gång hela tiden. Sitter och äter lite mat hemma hos Jonas nu. Har gjort en uppgift i Religion idag efter stallet. I skolan så gjorde jag ett kemiprov och fick kompleteringsfrågor till förra provet, en sak gjord, nästa kommer och det är bara 8 dagar kvar till betygen sätts, Suck... Men  nu har jag 17 saker kvar att göra, bara att bita ihpo och stå ut sista biten, när allt är klar så är det bara chill kvar, bara festan kvar helt enkelt!

Fick höra idag att jag ska rida montékval på fredag också, första "loppet" sen Frankrike, ska bli riktigt roligt faktiskt! Ska rida Crown (Imperial, även kallad skrutten. :) Får se hur det går då, får inviga min tävlingsjacka i montén då också.
På fredag ska jag och Tequilan bort till skolan och kolla om det finns en sele och vagn som passar, får se om en liten barndomsdröm kan uppfyllas, men det märks. Skolan har ju bara selar och vagn för B-ponnyer eller stora hästar, så det märks om något passar eller om hon råkar vara en mellan storlek.

Körde Tequilan idag för första gången på någon månad, lika snäll som vanligt var hon :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: