TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Det har hänt en massor...

Kategori:

Datorn verkar fungera, för stunden i alla fall.
Det har hänt en hel del sedan jag uppdaterade er ordentligt sist, så ni kan ju få en snabbgenomgång.
Linda Heed-träningen gick bra, håller på att lägga över lite filmer från kameran på datorn nu.
Heronimus fick bra kritik av domare och veterinär. Han behöver bara växa i sig lite mer, för han hade en bra kostym.
Lyckades få G på det där j****la projektarbetet i alla fall.
Jag har haft ställtjänst på ridklubben och firat min bror som fyllt år.
Det har varit klubbtävling på skolan, Jag och Tequilan hade jättekul på en 90 bana.
Lyckats med bedriften MVG i estetiskverksamhet - dans.
Faxat biljetter till studentbalen, Mickis fixar mitt hår och smink. Balklänning ska provas i morgon, fredag.
Tävlat Gymnasie DM i Vansbro, kom 2:a både individuellt och med laget. Debuterade 105 med godkänt resultat.
Hamnade lite i diket på vägen hem med häst och släp, släpet låg på sidan, men hästen stod upp. Allting gick förvånansvärt bra, tack och lov för det.
Veterinärbesök och en kur med antiinflammatoriskt.
Strök från tävling i Mora 95 och 105.
Behandling av Li i måndags.
Dressyrträning idag.
Förutom balklänningsprovningen i morgon så är det 13 dagar kvar till betygen sätts och 18 uppgifter kvar tror jag. Och så är det team träning i helgen.
Ni får säga till vilka saker ni vill ha mer information och bilder/filmer om/från. Men nu håller datorn på att lägga ner igen, så ni får kommerntera lite så kanske jag kan fixa upp någonting åt er!
Inte får jag upp någon bild heller, inte ens namnbilden.... Så nu ger jag upp igen...

Kommentarer

  • anonyym säger:

    Är det sant att du är med barn??

    2012-05-11 | 09:53:12

Kommentera inlägget här: