TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

You gotta let your feet of the ground

Kategori: Amandas inlägg

Nu ska jag ta en promenad ner till ridklubben, börja jobbet = mocka hela stallet sen ska jag börja min drop-in ridning. Det är bara en som anmält sig till den här lördagen, bra start :)
Nästa lördag får vi hoppas på lite mera barn!

Sen ska jag rida Flash med westernsadel ut i skogen, Hanna hade lite mycket att göra igår så hann aldrig pröva hennes sadel då, men Petra Gustavsson lånade ut sin till mig så jag ska få pröva rida i, tack! :)
Nästa fredag har jag & Hanna bokat in en westernlektion så jag och Flash ska få pröva på ridktig western riding för Hanna med riktigt westernutrustning, häftigt! ;)


Hörs när jag är tillbaka hemma igen, nu är det dags för jobb på ridklubben :)


Mamma & Flash, jag älskar er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: