TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

woops..

Kategori: Amandas inlägg

Vilken skillnad från igår va? Uppdateringen alltså..

Var i skolan till 16 idag, sen åkte jag hem med Vicki, satte mig i soffan och började på musikläxan, sen var det middag, sen städade vi hela huset och bytte skrivbord i mitt rum och passade på att städa ordentligt, sjukt skönt med ett mycket mindre bord! Ska möblera om någon dag här snart också :) (gillar förändringar!)
Flashen har fått vila idag, var ner till honom och mockade - vicki & saga hjälpte mig att packa mat för saga hade "bråttom" hem till något så hon ville det skulle fort där nere.
Nu sitter jag här igen och hela jäkla dagen har gått, känns som jag inte fått något gjort, fastän jag har det.. Jättejobbig känsla!

Nu ska jag lägga mig och sova, skönt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: