TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

upptagen helg

Kategori: Amandas inlägg

Hallådär!
Ursäkta för min urkassa uppdatering i helgen. Men har som sagt jobbat mer timmar än vad jag varit ledig, som vanligt. Mickis hade ju Flashen i söndags och hon trimmade honom lite, toppenbra! Det behöver han :)


Varit i Mora hela dagen och gjort lite nytta. Spenderat tid med min fina syster och vart in på trafikskolan och bokat in mig på en intensivkurs. Så nu är massor av körlektioner bokade samt halkbanan! NU JÄKLAR SKA JAG TA KÖRKORT! Har dessutom lämnat in min telefon på lagning så jag har en gammal sony ericsson nu, den kan jag inte ta kort med så det blir inte så mycket nya bilder från min del på Flashen dom närmaste veckorna framöver tyvärr :(

Idag frågade Hanna Norin mig om jag ville vara med på en westernträning idag(har ett par träningar att ta igen som jag missat), och det ville jag ju såklart!
Tränade för Hanna & Sandra Säbb idag, superskoj! Vi öppnade grindar, gick över broar och lite annat. Grenen vi tränade heter TRAIL och det gick toppen. Duktiga lilla Flashisen! Imorgon blir det en skön tur i skogen på prinsen, längtar!


Jag älskar dig, min fina favoritpojke


Kommentarer


Kommentera inlägget här: