TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

@ school

Kategori:

Igår blev inte riktigt som planerat då den lilla råttan vid namn Olle var på rymmen i Vikarbyn i över 2,5 h... Dessutom fick jag hoppa in och ta en av Inas lektioner på klubben, kan berätta mer om det sen. I helgen har det varit fullt upp med en sväng hem till Mora och teamträningar hela helgen. Just nu börjar min matte, så ska dra mig från bibloteket till salen typ nu. Får blogga lite mer senare.

Körig vecka förresten, projektarbetet ska in på lördag senast. STRESS!

Nu ska jag till matten, sen slutar jag för dagen.



Kommentarer

  • Janice säger:

    "Just nu börjar min matte" Du var redan då 6 minuter försenad! Skolkare! ;) <3

    2012-03-06 | 21:02:13
    Bloggadress: http://janice.blogg.se/

Kommentera inlägget här: