TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

"ledig" söndag

Kategori: Amandas inlägg

Njuuta så mycket jag kan. Inget jobb idag!
Igår fick jag vara ledig från Ljungbergs för att jag och Saga har klubben idag(börjar klockan 7 där nere), sen inget Donkenjobb idag heller. Toppenskönt!
Fast med tanke på min sprängande huvudvärk hade jag nog inte klarat av att jobba idag heller..

Jag och Saga åkte ner till klubben och släppte ut alla hästar, mockade och packade mat & sopa osv. Sen gav vi alla vatten i hagarna för nu funkar ääntligen vattenslangen! Tummen upp!!

Kvar nu är att luncha dom vid 13-tiden, släppa in vid 18-19 och sedan kvällsfodra vid 20-21 :)

Planen med Flash idag är att rida i skogen, och sen tror jag att jag ska in i ridhuset/paddocken och trimma lite på gårdagens övningar vi gjorde med Mariah. Vi får se hur han känns för dagen helt enkelt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: