TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

If you only could feel

Kategori: Amandas inlägg

Red monté idag på Dalstuga Hilma, helt slut i kroppen, men kul är det! Märks att jag måste träna lite ben i alla fall ;)
Efter dagen slut och APU på travet vid halv fyra gick jag till Flashi, han var så glad att se mig idag igen och kom travandes mot mig, fick ett litet gnägg också, skruttälskling!!
Red ut barbacka och myste i en timme ungefär, känns ännu bättre i benen nu - haha!!
Bra att tagga upp inför dressyrträningarna för Mariah i helgen.  Dessutom så har jag stallet imorgon så ska up till sju imorgon också, ingen vila! fy sjutton vadjag inte ser fram emot morgondagen alltså, uff!
Ska iaf jobba på Ljungan på natten och det längtar jag till, vart ju inget jobb förra lördagen - i miss it!
Bild på Flashis som bästa Louise tog när hon hade hand om honom när jag var ner i Sthlm på begravning, sötnosälskling :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: