TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

i will l love you 'til the day i die

Kategori: Rasmus


En bild säger mer än tusen ord.

Ett ordspråk som verkligen står mig nära.

Det här är en vän till mig,
en vän som alltid gjorde sitt bästa,
en vän som gjorde att jag utvecklades som både människa & ryttare,
en vän som tog mig från botten en bit upp mot toppen,
en vän som visade mig vad oövervinnlig kärlek betyder.
Det här är en vän till mig som gav mig mer än vad någon kan gissa sig fram till,
en vän som jag älskar över hela mitt hjärta,
och som jag kommer att älska tills den dagen mitt hjärta slutar slå.

Saknaden är obeskrivlig.


http://teamra.blogg.se/



Kommentarer

  • Johanna säger:

    Den bilden är hur fin som helst. När jag visade den för Fredrik sa han "den kusen måste jag få följa med och kolla på". Du är välkommen när du vill att hälsa på Rasmus! Sadeln hänger i sadelkammaren, bara att hoppa upp!

    2012-03-21 | 13:17:36

Kommentera inlägget här: