TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

and we saw you heart stop beating

Kategori: Ej hästrelaterat

nu har jag landat på jorden igen efter en hård natt på södersjukhuset.
En regning februarinatt lämnade morfar våran värld. Det var tungt, men det tyngsta var nog att se min mor så otroligt förstörd, så full av gråt och så otroligt nedstämd. Det är jag inte van vid, min mamma har alltid varit den starka i vår familj, hon som har lyft upp oss alla genom våra tunga år i våra liv.
Självklart så måste alla få lätta på trycket och få gråtaur sig all sorg och hat om man nu har sådan, och trots hur jobbigt det var att se min kära mor gråta, så var det även en lättnad för mig att hon äntligen grät.
Morfar, du kommer vara oss alla saknad.
23 februari 2012
Vila i frid och kärlek,
nu får du träffa mormor och pappa. Dom välkomnade nog dig med kärleksfulla handtag.
Vi älskar dig!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: