TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Dressyrträning

Kategori: Amandas inlägg

Har varit ner och mockat och grejat i stallet efter lektionen på travet tidigare idag. (teori med skor och foderfunskap, mycket lärorikt!) 
Flash var så glad att se mig när jag kom, när jag visslade och ropade på honom så kom han i flygande trav mot mig, mattes sötnos!! <3

Ikväll är det dressyrträning för Ina, jag fick rida i en utav dom tidigare grupperna idag så jag slipper komma hem vid 22, skönt!
Rider alltså i Sagas grupp mellan 18-19, Vicki följer med ner och filmar, så kanske sätter mig och pular ihop en dressyrfilm efter om ni vill?! ;) KOMMENTERA ISÅFALL!!



Kommentarer

  • Evelina säger:

    Jag vill se :) <3

    2012-03-29 | 17:15:29
  • mor säger:

    jag vill se!!!

    2012-03-30 | 10:17:40

Kommentera inlägget här: