TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

5 dagar kvar!

Kategori:



Inte så bra startnummer kanske, men, men.



Galet vad peppad jag börjar bli! Jag och Tequila ska på våran första storhästtävling på lördag redan! Ska bli så himla roligt. Tänk att jag får ha roligt med min bästa vän ute på tävling ett tag till, det trodde jag nog inte riktigt på själv. Trots att jag mejlat ridsportförbundet och ändrat Tequilas ponnylicens upp till storhäst.
Men nu är vi anmälda, betalda och klara, dags att invänta årets första tävling, hejja!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hejsan as fin blogg, och lycka till på söndag..

    Ni två passar lika bra ihop som jing och jang ! :)

    2012-03-13 | 07:53:15
  • Pappa Björn säger:

    Lycka till på lördag!

    2012-03-13 | 10:02:10
  • nikkan säger:

    de kommer gå gryymt malin! jag håller alla mina tummar å tår! :D

    2012-03-13 | 18:01:33
    Bloggadress: http://mittlivsomnp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: