TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Team Dalarnas framtid - avslöjandet

Kategori: Är du ny läsare? - klicka här

Hej kära bloggläsare!
Jag kände att jag fick lov att ta tag i den här bloggen nu, jag tycker om den sjukt mycket och jag vill sträva efter att få ett stort utbud av läsare.
Malin och Louise kommer inte längre att blogga på TeamDalarna - detta för att jag vill satsa och det var bara jag som brann för att satsa. Louise återgår till sin gamla blogg http://lollohs.com/ så att där hittar ni henne nu. Malin får ni följa på facebook eller tjata på na att hon ska skaffa en egen blogg om ni är nyfikna vad som händer i hennes liv!
.
Här på Team Dalarna kommer jag, Amanda, att fortsätta blogga och min underbara vän Michaela Långberg kommer att vara med. För en vecka sedan åkte Mickis till England till fälttävlansryttare för att jobba.
Mickis kommer fixa ett inlägg med information om henne.
.
A big suprise är även att Janina och hennes åring kommer också att blogga med oss igen! Vi välkomnar tillbaka vår saknade Janina, det ska bli fantastiskt att få följa Janina och Kenneths utveckling tillsammans!
.
Nu kommer jag och Janina köra en fet rensning av bilder och inlägg på bloggen så det blir rätt nytt och fräscht till våran kommande nystart. Janina kommer att göra en ny och fräsch design till oss. De kommande dygnen kommer det alltså att vara lite stökigt på bloggen för vi jobbar på att får till det absolut största bästa som kommer hända Team Dalarna!
Vi ursäktar röran men vi jobbar på så fort som möjligt på att få ordning på det hela :)
.
Malin Hammarskjöld & Louise Jareholm, vi tackar er för eran tid med oss på bloggen!! lovehugs to you girls!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: