TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

nöjd hästägare!!

Kategori: Amanda tävlar

Nu sitter vi i bilen på vägen hem, och jag är hur nöjd som helst! Vi var felfria i första klassen och fick en vit rosett. Han var jättefin och lydig. I andra klassen så kändes både han och jag ganska trötta och den ritten var inte alls lika fin och harmonisk som den första, så vi fick ett.nerslag på 5e hindret. Rent allmänt är jag jättenöjd med min prins, han har varit exemplarisk idag! Filmer och bilder kommer upp senare under dagen! :D

Kommentarer

  • Bitte säger:

    Underbart Amanda. =)

    2012-06-03 | 12:58:41
  • mor säger:

    ÅHH ni var (är) sååå duktiga, jag är så stolt över att se er tillsammans, ni har en härlig tid framför er du och din "haflinger", Älskar dig/er

    2012-06-03 | 19:42:56

Kommentera inlägget här: