TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

we'll run the night

Kategori: Amandas inlägg

Halloj! Ursäkta min dåliga update idag.
Torsdagar är trav-gruppen i våran klass på travet och har teori, vilket jag tycker är toppen så vi får lära oss MASSOR och lite till.

Idag hade vi praktiskt teori och vi tränade på att anpassa utrustning och vi fick en lista med massa lustiga namn på den konstiga utrustningen inom travsporten och skulle hitta allt i selkammaren, samt sätta på våran häst all utrustning. (Utan hjälp av läraren, haha!)
Medans den ena delen av travgruppen gjorde det så hade den andra gruppen förberedelser inför tappsko-kompetensen som vi ska få ta! (Tur jag har en häst som tappar skor lite då och nu så jag har fått tjuvträna lite extra!)
Efter en timme så bytte vi, så alla fick träna på allt.

Här kommer dagen i bild.
Bilder fotade av våran lärare Anna Andersson till skolans stallblogg!


Kathy Knapp                                    Tina & Stiernhööks Tuva


Jag och Angelica bankar dojjor!
(Jag kallades på PezN i ettan av de dåvarande treorna, för er som undrade ;))


Kommentarer


Kommentera inlägget här: