TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Hey, I heard you were a superstar

Kategori: Amandas inlägg

Åkte ner till klubben vid 18 och började mocka åt Flashen och tyckte det var tråkigt att jag fick vara själv då det var tomt i hela stallet. Två minuter senare dyker Louise upp och ska fixa åt Zamina och två minuter efter det dyker Malin upp och ska fixa åt Tequila samt rida.
Louise sa att hon inte blivit friskare, så hon sa till mig att jag gärna får rida Zamina hur mycket jag ville nu. Jättekul! Red henne i ridhuset idag då det är ledigt fram tills klockan 20. Trimmade lite dressyr men hon kändes lite stel.
Om jag hinner imorgon ska jag ut i skogen med na och på torsdag på hoppträningen ska jag ha henne också :)
LÄNGTAR! Hon är en väldigt trevlig häst när man väl får till na!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: