TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

There's always a hidden side

Kategori: Amandas inlägg

Idag är det hoppträning även för mig, ska rida Zamina vilket ska bli väldigt intresant!
Hon hade tydligen inte hoppat bana på väldigt länge och det skulle vi träna på idag.
Hoppas Louise & Åsa (ägarna) kommer ner och tittar så dom även kan filma lite, vore väl kul att få se mig rida henne va? Lilla Amanda på stoooora Zamis! Skulle även vara kul för mig att se, dessutom är det så otroligt viktigt att få se sig själv rida för att se hur man inverkar på hästen och veta vad man kan göra bättre.
Man måste ha ett öga öppet för de felen man gör, och vad man kan göra annorlunda och bättre.
Vår prestation gör hästens prestation, inte tvärtom som Mr. L.Andrell tror - hehe..

Jaja, jag uppdaterar efter träningen, eller imorgon om jag kommer hem alldeles för sent ikväll :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: