TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

The stars are in your eyes

Kategori: Amandas inlägg

Tog en promenad idag med grabben min,
han har lite (jävligt mycket) överskottsenergi så han har tydligen varit lite pain in the ass för personalen när dom tagit in/ut honom från hagen.
Jag förstår honom dock helt, för det första att stå i en sjukhage och sen så går han bara ute 7-8 timmar i hagen innan dom in :( Sen är han ju jäkligt energisk av sig som personlighet också, såå jag minskade ner ännu mera på havren nu, han får 1 liter om dagen - men tror att det räcker med en ½ liter om inte mindre!





jag är så lycklig som får ha en sån bra som dig vid min sida.
min fina vän, min underbara prinsgubbe


Kommentarer

  • Anonym säger:

    En vilande häst behöver ju ingen havre alls.

    2012-01-30 | 19:59:34
  • amanda säger:

    Han får för att alla andra andra i stallet får. Jag kan inte sluta ge honom havre bara för att han vilar, sånt förstår inte hästar..

    2012-01-30 | 20:32:46
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.se/
  • Ida säger:

    Men det går ju lika bra att ge honom lite morötter eller knäckebröd istället, huvudsaken han får lite "skrammel" i krubban, han behvöer ju inte speciellt mycket energi när han står i sjukhage,

    2012-01-31 | 08:49:31

Kommentera inlägget här: