TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

the missing hurts more and more

Kategori: Amandas inlägg

jag bara måste få skriva av mig lite..

jag tycker det är skönt att vara i mora, hemma med mamma och familjen.
fått äran att lära känna underbara nya människor som är mina medarbetare på ljungbergs sportbar.

men det svider och kvider inom mig,
mer för var dag som går.
det är i rättvik jag vill vara, det är där jag trivs som bäst.
det är där jag har mina sanna vänner,
och flash likaså.

jag ser på honom att han inte är lika glad här som han var i rättvik,
jag känner mig så dum mot honom.
jag känner mig så dum mot migsjälv som stannar i mora fastän det är i rättvik jag vill vara.
jag känner mig dum mot familjen för att jag erkänner det här, men jag kan inte rå för hur jag känner.

det är synd att dom ska höja stallhyran på klubben då jag inte vet hur mycket pengar jag kommer ha när jag slutar skolan eftersom jag inte har så många timmars arbete jobb på helgerna,
det är så synd eftersom jag vet hur mycket flashen älskar rättviks ridklubb - och jag likaså, och jag vill inte behöva slita honom därifrån en gång till när vi väl är tillbaka där om två veckor.


jag saknar min kära "extramamma" vicki,
jag saknar min älskade lillasyster saga,
jag saknar anna & ina,
jag saknar mickis & wranac, och lisa och alla andra privatryttare,
jag saknar alla underbara ridskoleelver,
jag saknar min underbara evelina och resten skolan
jag saknar den glada stämningen på rättviks ridklubb,
jag saknar backa & hela familjen "galen-hagman",
jag saknar mimmie, hjalpen & shrek,
jag saknar rättviks skogarna,
jag saknar att ut och busa med min kära vän malin i skogen med våra fyrbenta,
jag saknar så mycket att jag skulle kunna skriva en hel bloggsida.


jag hoppas att dom här två veckorna går fort,
för nu vill jag och flash hem igen..














Kommentarer

  • Saga säger:

    OCH DU FATTAR INTE HUR MYCKET JAG SAKNAR DEJ?!

    kom hem Amanda, de är så sjukt tomt & tråkigt utan min storasyster som är här varje dag.

    jag saknar att äta kladdkaka för det går inte att göra utan dej.

    I MISS YOU <3

    2012-01-09 | 22:11:30
    Bloggadress: http://sagahagmann.blogg.se/
  • Linnea säger:

    då ska du veta hur mycket vi saknar er ...

    2012-01-10 | 17:53:27
    Bloggadress: http://hjeertat.blogg.se/
  • Vicki säger:

    Vi saknar Dig också massor <3

    Puss & kram

    2012-01-10 | 19:50:16

Kommentera inlägget här: