TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Miss Irresponsable

Kategori:

Fröken Mailn tappade ju bort sin mobil i lördags. Så när väckarklockan ringde i morse så satte hon på snooze knappen (vilken i fråga inte ens existerar på just den väckarklockan). Så istället för att gå upp vid 7 så vaknar hon igen vid 9 och inser att både hon och sambo har försovit sig lika mycket. Inte hade hon bil här heller för tillfället, så efter en snabbfrukost och rask prommenix ner till skolan, var de 90 minuter sena (tur att det var en 225 min lång lektion) Så de missade ju inte massor faktiskt. Dock så kommer hon väl få avdrag på sista studiebidraget nu med de nya reglerna gällande frånvarorapportering, SUCK!...

Tyvärr så är man ju inte mer än människa men men, I better shape up!

Nu drar jag mig mot stallet med hunden. Får se om jag dressyrar lite med Tequilan eller hur jag gör.


Ni får ytterligare en sneakpeak på mig och mina vackraste brudar, nu längtar vi efter resten av bilerna!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: