TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Min älskling är värd allt jag kan ge och ännu mer än så!

Kategori: Amandas inlägg

Var ju med Flash på klinken idag,
och jag var riktigt orolig där ett tag när Björn ville att han skulle röntgas - som tur är visade röntgenplåtarna ingenting!
Han blev behandlad både bak och fram hovleder & haser. Nu ska han vila i 14 dagar sen ska jag ringa och boka återbesök så får vi se om han blir bra efter det eller om vi ska behandla igen.

Björn tyckte att det var en väldigt fin häst med ett fint psyke och han sa att det fanns många fina hopp om honom och "vi fixar det här, han kommer att bli bra" - med ett leende.
Känns så tryggt att höra det från en veterinär med så mycket erfarenhet.

Tack snälla Mickis för att du följde med mig, betyder otroligt mycket ska du veta.









kosta vad det kosta vill,
han får ta varenda krona jag har
- bara min pojke blir bra och frisk.

Jag älskar dig Flash Point,
du är en otrolig vän.


UPPDATERING EFTERÅT:
JAG VILL INTE ha några dumma kommentarer om varför jag köpte en halt häst eller att jag har ridit honom förstörd osv vad ni alla kan hacka på.
När jag köpte Flash fick jag veterinärbesiktingen som hade blivit gjord en månad innan att han var 3 gradit halt och jag fick se dom det första jag fick se.
När jag köpte Flash var jag VÄL MEDVETEN om att jag fick lov att behandla honom inom en väldigt kort framtid och det var min plan att åka till veterinären efetr två månader(vilket jag nu gjort)
När jag köpte Flash var det mitt beslut och ingen annans.

Jag vill inte att ni bryr er om mina val här i livet - jag struntar fullständigt i vad ni säger om att han är halt eller bla bla bla, jag hade veterinärens ord på att han kunde ridas igång LÅNGSAMT när jag fick honom, vilket jag gjorde.

Hoppas ni förstår mig rätt,
men jag är så sjukt galet jädrans less på alla som ska hacka på mina val här i livet.
Bry er inte, lägg eran energi på annat än på mig, så blir det bättre för oss alla.
PUNKT SLUT!


Kommentarer

  • Saga säger:

    finaste Flash!

    2012-01-18 | 22:11:28
    Bloggadress: http://sagahagmann.blogg.se/
  • Vicki säger:

    Ni är det bästa paret och allt kommer bli så galet bra :)

    Kramen

    2012-01-19 | 08:30:08

Kommentera inlägget här: