TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

I'm living a life that someone else would die for

Kategori: Amandas inlägg

Tränade life NH idag, och för förtsa gången tränade jag utomhus så att han verkligen skulle fokusera på mig och inte allt som händer runtomkring, det blir lättare att ahn har fokus på mig när han omringad av väggar och tak so, i ridhuset.
Han var lite stirrig och hoppig i början, men han skötte sig väldigt bra mot slutet. Han är lite(väldigt) vrång och ska gärna vinna alla fighter - så det gäller att vara tålmodig och bestämd och aldirg ge mig sig, utan att fullfölja varje uppgift jag gett mig in på med honom.
Det finns alltid en utväg och när man tränar på marken ska man aldrig låta hästen vinna, man kanske bara måste ta en annan väg än den man planerade att at fårn början. "Think outside the box"

Flash Point,
du må vara stor och olydig
- men vad blir man om man har fått vara bortskämd och fått bestämma hela sitt liv?
Jag kommer alltid att älska dig för den du är,
och vi ska kämpa för att du ska bli bra igen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: