TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

I wish we could talk, but you say nothing at all

Kategori: Amandas inlägg

Nu är det dags för sängen, aaaalldeles för sent - idag igen!
Usch vad less jag blir på mig själv.
Får sova ikapp på lördag då är jag ledig fam till klockan 21.45 då jag jobbar natt på Ljungbergs och Söndag dag på donken :)

Börjar känna mig krasslig, inte alls okey :(
Det är vl kroppens svar för att straffa mig att jag inte sover och sköter läxorna ordentligt.
(Önskar nästan att jag blev sjuk ett par dagar så jag kudne få vara hemma och ta ikapp lite av de båda ovanstående..)


Har ganska lång dag imorgon i skolan och så drar jag till Flashen direkt efetr skolan så kommer hem sent imorgon så blir inte mycket bloggning under morgondagen, men har hunnit fixa några tidsinställda :)



SOV GOTT!



My feelings for you grows for every day,
my beatyful one <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: