TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

I love you, just the way you are

Kategori: Flash Point

Jag vill spola fram tiden ett år, se vart vi står då - sen komma tillbaka till dagen och längta framåt, då jag ser hur våran utveckling blivit.
Men jag vill ändå bara leva i nuet och ha i tankarna att jag VET att jag och Flashi kommer utvecklas och ta oss framåt.
Jag är otålig men samtidigt måste jag vara tåligare än tåligast. Jag längtar till våran framtid, min och flash framtid. Jag vet att min häst har potencial och jag vet att vi kommer ta oss en bit på vågen och lära oss av varandra.
Min fina fina häst. Jag älskar dig!



Kommentarer

  • Saga säger:

    När han är 110%, då kommer ni ta er lång..... JAG LOVAR!!

    2012-01-24 | 16:30:20
    Bloggadress: http://sagahagmann.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Din häst är så nedrans snygg Amanda!

    2012-01-25 | 14:16:55

Kommentera inlägget här: