TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

I don't need your happiness, I don't want your happiness, I've got my own

Kategori:

Tänkte krypa till kojs tidigt idag. Tequila fick vila så nu äter jag en bärry blåbär innan jag bäddar ner mig under täcket - Skönt! Sorry för den halvkassa uppdateringen senaste tiden. Lite allmänt opepp bara, men så blir det ju ibland :) Hoppas råda bot på det med en tidig kväll!

Janina är ju på väg med nya headern nu i alla fall. Hon hade legat sjuk med 39 graders feber senaste dagarna, så hon är fullt ursäktad för förseningen!

Fick lite tips från coachen (Ina) som jag tänkte testa, om det funkar lär ni märka det i morgon ;)

Har någon några tips på hur man får tillbaka självdiciplinen så är tipsen varmt välkomna!

Nej, nu ska jag och lilla Olle bädda ner oss i sängen, Godnatt kära läsare!



Allinformationisammainläggjagvet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: