TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

HÖÖÖÖÖÖÖÖKSREA

Kategori: Amandas inlägg

Det allra viktigaste var att köpa ett bogskydd för Blashi har börjat fått skav, men det var tyvärr inte på rean..
Sen hitta jag lite annat smått och gott tex ett fint fleecetäcke och ett fint dressyrschabrak, vinterjacka till mig som jag kan ha i stallet. Ja och sen köpte jag Foxfire också, det absolut bästa pälsglanset genom tiderna.

Jag saknar Rättviks Ridklubb och alla vänner,
jag saknar mitt andra hem i Backa och familjen där.
Vicki & lillasyster Saga.
Nu känns det i magen, den enorma hemlängtan..



Kommentarer

  • marlene säger:

    hahah flera som har gått konkurs på hööks rean ser jag :D Jag köpte massor!

    2012-01-04 | 17:16:44
  • Saga säger:

    saknar dej också amanda, förjäkla mycket.

    kom hem! <3

    2012-01-04 | 20:20:06
    Bloggadress: http://sagahagmann.blogg.se/
  • Vicki säger:

    Vi saknar dig också <3

    2012-01-05 | 09:18:46

Kommentera inlägget här: