TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

He's dream coming true

Kategori: Amandas inlägg

RASMUS SKA BLI PRIVATHÄST!

Han är såld till en uunderbar kvinna i Faluntrakterna, han kommer dela stall med ett fuxsto som heter Doris.
Jag är så glad för hans skull, och för Johannas skull!
Han flyttar nästa vecka, så passa på ni som kan att säga hej då till prinsen :)
Jag däråsidan kommer att ha regelbunden kontakt med Johanna och det känns fantastikt att hon ville låta mig vara delaktiv i det här köpet.
Det här kan inte blir bättre, jag är så lycklig så jag spricker.

Underbara Rasmus, äntligen ska du få komma till ett livslångt underbart hem,
precis det du förtjänar min vän :)



Jag kommer alltid att älska dig,
du gav mig mer än du tror under vårat knappa år tillsammans.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: