TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Hemresa, Julfirande, Magsjuka och Internetlös....

Kategori:

Jag ber också om ursäkt för den riktigt dåliga uppdateringen. Nu är första gången jag sitter vid datorn sen jag åkte från Frankrike.
När jag väl kom hem så var det julfirande och fulla dagar för hela slanten med halva släkten. Sen han jag dessutom tyvärr bli magsjuk redan innan släkten åkte hem, jag som tänkte ta med dom ut så att dom fick följa med och köra Tequila. Men det blir ju inte alltid som man tänkt sig, tyvärr.
När jag väl var så pigg att jag orkade göra något annat än att sova, så blev ju internet lite sabbat av Dagmar, och min syster släpade ju med mig till Rättvik en vända, (ja, hon har en tendens till att vara väldigt bossig och jag har inte så mycket att säga till om då) Och i Rättvik var det inte heller mycket till internet att hurra över kan jag säga..
Kanske dåliga bortförklarningar allihopa, men det är faktiskt så det har legat till..

Gott nytt år kära läsare! Jag hoppas att 2012 blir ett grymt år!


Tycker att snön borde komma snart så man kan rida ordentligt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: