TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Helg!

Kategori:

Superskönt med helg måste jag säga. Till skillnad mot Amanda stackaren så har jag faktiskt en riktig helg för en gångs skull. Dessutom är det den första helgen på superlänge som jag inte har några planer alls, sepåfan! Plus, att jag och Olle har lägenheten för oss själva hela helgen, då kan vi rejva huur vi vill, haha. Så det blir en myshelg tror jag. Får se om jag lyckas göra lite läxor, (känns i alla fall mer lockande nu när jag faktiskt skippade engelska C eftersom jag faktiskt inte behövde den alls) och förhoppningsvis så kan jag få ihop till infomationsinlägg om mig och Tequila. Vilket planerades förra helgen men sen blev det ingen tid över i alla fall.. Sjävklart blir det mys med Olle och Tequila, och bara dom två. Det här får nog bli våran helg!

Sitter och lyssnar på Franska NRJ dessutom, tycker faktiskt att dom har bättre musik än alla Svenska radiokanaler, haha. Nu ska jag stoppa i mig något. Sen ska jag ta hunden, boken (som är så där lagom tjock så att den räcker, på 750 sidor), en kopp te och myskläderna, så ska jag ta och bädda ner oss allihop i sängen i det 24 grader(!) varma rummet. Hur skönt?


Jag och min vackraste vid ett av alla tillfällen när vi är som lyckligast!


Kommentarer

  • rean from the netherlands säger:

    your design is lovely ! with what for program have you make it ?

    love this blogg hihih!



    love Rean

    2012-01-21 | 14:28:09
    Bloggadress: http://rgoldy.blogspot.com

Kommentera inlägget här: