TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Goddag!

Kategori:

Precis vaknat (innan klockan ringde faktiskt). Så jag tänkte vakna lite ordentligt, äta frukost och lite sånt. Sen åker jag mot stallet. Har ju hand om Flashen hela helgen eftersom Amanda är ute på andra äventyr. Det förtjänar hon verkligen tycker jag! Det är ju inte så mycket extra jobb heller, mocka en till box, packa en till hösäck och fylla två burkar med havre. Eftersom han är konvalecent så blir det ju varken ridnign eller prommenader. Så det fixar jag gärna. Självklart så blir det massa pussar och mys med honom också, så han inte känner sig helt övergiven när matte är borta ;)
Tequila ska nog få sig en rejäl skogstur idag. Bort mot kalkverket, ut och galoppera på och lite sånt, det behövs nog tror jag! Sen ska jag se till att vara hemma i Mora med bilen till senast klockan fem. För pappa ska vara i rättvik kl 6 och dom behöver bilen, så då får jag skjuts tillbaka samtidigt.



Kommentarer

  • amanda säger:

    åh du är bra underbar vännen min! PUSS! TUSEN TACK än en gång <3<3

    2012-01-28 | 12:51:36
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: