TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Fredagens aktiviteter

Kategori:

Simveckan den här veckan i skolan, så jag simmade 60 längder på morgonen. Efter lunch var det dans i 2,5 h. så när jag kom hem från skolan var jag rätt så slut och somnade på sängen i en 45 minuter när jag kom hem. Då blir man ju så seg så tog ett tag innan jag kom till stallet. Både Tequila och Flashen blev klappade och borstade på. När jag väl var klar för att börja fixa för att rida så skulle Anna till att kvällsfodra. Så lill tanten fick vila, kändes lite elakt att ta henne från kvällsmaten så där bara. Så jag pussade och klappade lite till sen gick jag och Olle hemmåt igen och då blev det tacos med Sambon och hennes pojkvän. Riktigt trevligt faktiskt!



Quilan och Micosen på betespaus på Vaggerydstravbana på väg ner till Lag-SM i Skåne.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: